Konstig dag...

Gick upp tidigt imorse, eller ja hade knappt sovit. Blev kasnke bara två timmars sömn inatt, hemskt att vara vaken och höra att Uffe kommer hem från jobbet på morgonen. Iaf så åkte jag till tandläkaren (den vanliga) för årlig kontroll, ska tillbaka dit för att mina tänder ska slipas ner och bli jämnare och mindre mumin-landskap.

Iaf kom hem och la mig och sov 2 timmar direkt, jätteskönt verkligen. Sitter och pluggar nu, har betat av 2 kapitel e på mitt tredje och börjar bli rätt trött nu av att bara sitta framför datorn ^^

Insåg förövrigt att en av de dåliga sakerna med att plugga på distans är att man inte kan diskutera och säga åt läraren när man vet att de kan fel fakta haha...

Blir nog en tidig kväll idag, förhoppningsvis. Känner mig trött och frusen.
Kan inte fatta att klockan snart är 4 så lite tid det lev när man sover på dagen




Vad jag sitter med mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0