Mums middag

Gjorde middag av allt gott jag hittade hemma ^^
-Grillad kycklingfile
-En avokado
-Kidney bönor
-Majs
-En tomat
-Stark salsa
-Vitlök
-Gräddfil
-Smält ost
-Nachochips

Blev en super mumsig nachotallrik med massa sånt jag älskar just nu som bönor och avokado.

Efterätt blir en halv honungmelon och lite cheescake med citron te :$
Var bara tvungen. Imorgon blir det kanske till stan med Linus tidigt och kolla på kameror och sen möta Monika vid södra station för en kväll med 4 zumbapass var av det sista är toning.

Hur ska jag orka? Blir nog en najs vecka.

För er som undrar vad zumba toning är lägger jag upp en ostig film ^^


Så en långsammare zumba med hantlar helt enkelt för att fokusera mer på styrka än kondition :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0