Njuter av min tisdagskväll

Efter trippelpass känns det så skönt att krypa ner i pyjamasen och äta en gudomlig scampi wok, dock så sjukt stark att mina läppar fräts sönder ^^ Hade grymt kul på passen idag, man märker verkligen hur steg och danser börjar lösas för barnen och det är jättekul och se hur de utvecklas.

Jätteskön stämning på zumban idag oxå, hade massa energi efter min vilohelg. Den här helgen är dock redan planerad.

Fredag: 2 barngrupper på Dansplatsen + Zumba marathon yeeey
Lör: Filma mormors körkonsert med Linus :)

Jag föresten märkt hur mycket min RLS gått ner sen jag började med magnesium och tränar så mycket :)
Väldigt skönt att få sova mer nu :D

Nej nu ska jag kolla lite Zumbavideos innan det är dax att krypa ner i sängen. Imorn blir det massa plugg, och kanske träffa Lunne om han vill :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0