Norrköping

Igår åkte jag först till Lunne för att äta lunch och hämta hans kamera, sen blev det att möta Monika vid spottkoppen på centralen och åka med försenat dubbltåg till Norrköping. Massa mys, så lungt att åka mitt på dagen en onsdag. När vi kom dit fick vi springa till spårvagnen och så åkte vi och åt polsk mat hos hennes mormor.

Sen blev det promenix till Malwa-lokalen. Jag spelade in alla tjejer när de läste sina texter och regisserade dem framför en brun dörr haha för att få en ganska "neutral" bakgrund.

Sen fick vi se alla deras danser, Monika fick skälla på de som int var bra, jag fick gosa med mysig katt och sen tog vi x2000 hem som lyckas bli 40 min sent. De prickade in alla kriteriar.

-åkte i snigelfart från Norrköping och stanna efter ett tag pga elfel.
-åkte vidare ett tag men fick stå stilla en lång stund igen pga löv på spåren (klassiker)
-åkte visare, med ännu mera snigelfart. Stog stilla en riktigt lång stund pga godståg framför.

Sen åkte tåget extremt långsamt hela vägen till södertälje innan de fick fart mot stockholm central.
De va helt kolmörkt ute och vi hade ingen aning om var vi va haha men vi hade mys, åt macka och drack cola och tittade på zumbakläder ^^

En lyckad och mysig onsdag :)

Lägger upp n bild på några malwatjejer, snodd från deras facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0