Pan Am Första avsnittet

Tog mig en titt på de första avsnittet idag och jag måste säga att det ser lovande ut. Serien utspelar sig på 60-talet då kvinnorna var välklädda, fintsminkade och härligt Barbie aktiga. Den kretsar kring flygvärdinnorna och piloterna på de berömde flygbolaget Pan Am.

Första avsnittet var iaf i min smak, stilrent, snyggt filmat, bra dialog och fick mig att känna att Pan Am nästan var något heligt. Haha nemen jag hoppas verkligen att de kommer fortsätta i den här stilen. För då vet jag vad jag kommer göra framöver.

Jag gillar den stilfulla smaken på det hela, väldigt fint.

Har alltid haft lite svårt för Christina Ricci, men efter sin medverkan i Black Snake Moan som jag råkar gilla väldigt mycket totalt vände det.
Hitills har de fångat mig iaf, jag är ombord!

Kommentarer
Postat av: heddez

Anmäl dig till dagensblogg ifall du har lust.

Vinnaren länkas inför 200 läsare

http://heddez.blogg.se/

2011-10-19 @ 10:03:05
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0