Ps I love you

Efter några hårsa zumbapass, där jag fick kramp i fötterna tillslut av de hala golvet (eller hala skorna) ska jag nu mysa ner mig med mat och tilla på den här underba filmen och tänka på hur mkt jag tycker om Linus, min bästa vän ^^

Första gången jag kom i kontakt med den här filmen var när den gick på TV1000 en sen tisdagskväll(?) Ville se den när den gick på bio men i risk att börja gråta inför hela salongen lät jag bli.

Filmen är så otroligt fin, älskar den verkligen. Enkel, fina miljöer, bra skådisar och underbar filmmusik. De enda som kan vara att klaga på är när tjejerna är ut med båtern och drar upp varandras flytvästar, onödig "lustig" scen för att lätta upp den sorgliga stämningen.

Men filmen är egentligen inte sorglig. Den är mest vacker.

Skulle verkligen vilja åka till Irland, verkar vara så vackert där.
Nej vill du se en vacker snyft film som får dig att uppskatta alla omkring dig lite mer, se den här filmen!


Synd tralern definitivt inte visar filmen från sin rätta sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0