Tar en lugn kväll

Monika ringde mig 5 min innan jag skulle till bussen och berätta att de inte blir någon dans idag. Blev ganska lättad faktiskt då jag inte känner mig helt frisk och det totalt spöregnar ute och blåser som attan.

Så sitter på rummet med tända kaffeljus och pluggar lite och fixar lite musik till ipoden, har typ två sidor fullklottrade med låtar jag gillar eller inspireras av eller på något sett velat komma ihåg för dans osv. Så några av dem har iaf hamnat i ipoden nu :) Känns bra.

Ikväll blir det plugg och mys med mig själv och min gosefilt ^^ Ska nog se en bra film sen och jag tror jag vet vilken jag vill se (:

Imorn är jag ledig efter ha fixat resterna av uppsattsen så hoppas på att träffa Lunne, åå min bästis! Älskar att bara sitta och snacka skit och laga mat till rockmusik och spåra med dig <3

BTW gud vad jag älskar mina långa benvärmare jag köpte förra hösten, välanvända och så varma! Går över knäna och höll mig varma hela vintern förra året. Toppen på danspassen också för att inte få ont i benhinnorna.


Mm te och ljus, funderar på att baka en kaka ikväll om vi har ingredienser, ikväll är det höstmys som gäller!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

2011-10-18 @ 19:21:26
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0