Trötter

Är riktigt trött idag asså, sov ganska länge ändå. När jag kom hem igår hade min söta mamma och syster gjort en pannkakstårta till mig med mitt namn på eftersom de va min namnsdag haha vi firar aldrig namnsdagar men de visste att jag varit sugen på pannkakor länge. Så söta :) 

Vad händer idag då?

Själv ska jag plugga och halv 6 möta Monika i älvsjö för 2 pass i kungenskurva och ett pass på telefonplan. Kör verkligen all in den här veckan. Imorn är det zumbaevent på göta källare, ska bli jättekul. kommer vara ordentligt mör i kroppen på lördag morgon när vi ska till kallhäll och ha 3 barngrupper och ett zumba pass.

Man lever bara en gång, sova får man göra i graven ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0