TV Serier

Eftersom jag mest legat i sängen hela dagen och känns mig hängig passade jag på att se remaken på den klassiska serien Charlies Angels. Blev inte jätteimponerad av den nya serien... dåligt skådepeleri och ganska lamt manus men ändå helt okey tidsfördriv. Tror inte serien kommer hålla mer än 1-2 sesonger. Någon som tyckte något annat om den? Ska iaf se avsnitt 2 imorn, vem vet de kanske blir bättre?

Är lite svag för tv-serier har följt de mesta..OC, Greys, DH, Vänner, Gilmore girls ja you name it...
Ska kolla in Pan Am någon dag hade jag tänkt också :$ Saknar serier då de va bra. Typ OC innan tredje sesongen, Greys innan de döda mina favorit karaktärer och DH innan de spolade fram tiden flera år...

Hahah ja vi vet ju att de kommer spåra efter ett tag men aa saknar att följa ett program..kollar ju aldrig på TV längre, och om det är något jag missat som jag ville se finns ju play kanalerna.

Den enda jag inte tål är egentligen Kanal5 play, sämst kvalite, mest reklam och massa lagg... nej sånt gillar vi inte, bara för vi ska köpa premium, löjligt! Uppmuntrar ju folk att ladda ner..


Haha kommer ihåg hur jag och Nea skyndade oss hem från dansen/karaten på onsdagarna för att hinna se veckans avsnitt av OC, goodtimes xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0