En dag av "måsten"

Idag är en sån där dag man gör sånt man skjutit upp. Posta paket, hämta ut paket, städa, skriva uppsatts, läsa jobbigt kapitel, byta lakan, tvätta håret, fixa ögonbryn...yes

Ja, det som hinns med iaf. Har varit och fixat med paketen iaf och pluggat hela morgonen, men det verkar aldrig ta slut.

Snart kommer Robban hit för att hämta äpplen hehe, igår släpade jag me en pappkasse äpplen till Monika i hässelby, folk trodde hon hade en hemlig beundrare hehe

Känner mig väldigt snuvig idag, så det är bra att jag bara kör dans 2gr den här veckan. Satt igår påvägen hem och försökte välja musik till diagoalerna på fredag :)

Blir nog bra, hoppas bara barnen gillar den musik jag gillar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0