Fredag Förmiddag

Ska snart förbereda en god lunch innan det är dax att åka till Dansplatsen för barndans, dansmix och zumba (:
Ska bli skönt. Se ikväll måste jag nog ägna åt att plugga och ta det lugnt men det behövs, ska ju ändå upp tidigt på lördag. (:

Min mobil börjar lägga av, den har ju varit buggig ett bra tag. Men nu börjar den få "blinda" fläckar på skärmen och det går inte att byta bakgrund. När man går in i utkorgen för fort hamnar man i inkorgn och den stänger av sig helt plötsligt utan anledning -.- Ska nog ta fram min gamla sony ericsson igen, den brukar ju fungera i vått och torrt.

Den mobilen är verkligen en vän haha har tappat den i vatten miljoner gånger, jag fick den när jag fyllde 14 och den har fortfarande ett bättre liv än min LG.

Vilken överlevare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0