Godmorgon!

Vaknade faktiskt ganska utvilad dock håller jag på att bli sjuk. Fan oxå! Får verkligen inte bli värre en såhär. Känner mig tjock i halsen o snorig -.-

Sitter och äter frukost och ska snart åka och möta Monika för att tillbringa min lördagsförmiddag i kallhäll med 2 barndans grupper, n dansmix och avsluta med zumba (:

Tänker inte ta ut mig idag dock.

Termosen me te får följa me mig på tåget och försöka luckra upp min hals.

Det är så kul att vara uppe tidigt på lördagsmornar... när jag börjar åka iväg i träningskläder ser jag folk som fortfarande är påväg hem hihi ^^

Känner mig som en såndär hurtig människa ibland :P


Kommentarer
Postat av: grrhunden

scyssta lökar, msn? ;)

2011-09-29 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0