kvällsplaner

Ringde Pappa och bestämde att åka dit, inte varit där på evigheter så ska bli kul att hälsa på mitt rum och träffa honom ^^

Blir nog mysigt hoppas jag. Saknat honom (:


Hahah mongobild på papi och mig från riga

Satt och tänkte lite på när jag var liten och alltid åkte motorcykel me dig, du spelade alltid oh mandy för mig och den gången vi vittnade ett rån på NK haha när jag var sjuk och du köpte en hel glassbytta med apelsin/choklad glass till mig. Eller när jag och nea alltid på helgerna fick följa med och åka inlines och nea alltid blev arg för hon fick ont i fötterna. Alla glassar och jordgubbs milkshakes på donken och när vi skulle montera min NY tavla och allting gick åt skogen haha

Alla har ju sina upp och nedgångar men Pappa, du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0