Lagom glad

Vaknade astrött verkligen kunde inte gå upp men släpad mig upp. Glad blev jag när jag såg att min bok kommit, konstigt dock att den kom hela vägen hem :S skulle ju hämta ut den...

Kul att de la den ute i regnet med en tunn pappersgrej runt. Kul att min bok inte alls ser ut som den ska.
Kul att betala dyra pengar för fina böcker som läggs ute i regnet, hallå är det nån som inte fattar att böcker är gjorda av papper?

De kanske var tur att jag beställde den billigaste som istället för fint papper runt hade nån mjuk ful plast.
E riktigt irriterad på att den är blöt, skrynklig och ful så jag orkar inte ens öppna den.

Gick o vila en stund till o ska nu äta frukost och åka till helenelund.

Hoppas er dag börjar bättre


Boken hade inte ens den här framsidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0