mys onsdag

Låg kvar lite extra i sängen imorse och lyssnade på regnet ^^ Sen har jag pluggat sen dess. Tog en dusch nyss, inpackning i håret, nymålade finger och tånaglar och nyfixade ögonbryn. Kanske ska göra en ansiktsmask sen.

Märks att det börjar bli höst när ansiktet blir sådär torrt igen -.-

Ska baka en kaka iaf för ikväll kommer fina Elli hit och ska ha teparty med mig hihih ^^
Så eftersom vår tomt äger 7 äppelträd lär det bli äppelkaka :D

MYS!

Jätteskönt att ta en lugn dag såhär, imorn blire zumba och pilates hihi

Lägger upp lite gamla bilder på mig och gullisElli som jag saknat och förutom fest hos Fanny typ inte sett sen studenten :D


Elli och Mandi på gamla Chaplins


Elli och Mandi på maskerad


Elli och Mandi redigerar film


Elli och Mandi på en klippa


Elli och Mandi tar studenten


Elli och Mandi på fältkurs på utö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0