Riktigt Seg Igen...

Är så galet trött idag, måste börja lägga mig tidigare igen. Hade ju en så bra dygnsrytm :( Igår blev det tacomys med älsklingen :D å sen kom Robban förbi, så vi satt och snacka och umgicks :D

Idag är det plugg som gäller. Känner mig lite stressad, har mycket att ta tag i.

-Se the Wizard of oz
- Läsa 56 sidor i boken
- Skriva en uppsatts
- Diskutera Filmen med underlaget från boken
-Läsa extrapappr om klassiskt hollywood berättande

Sen har jag ju såklart annat som måst tas tag i...

-Hitta lite nya träningskläder
-Köpa en ny väska
-Göra veckans schema
-Fixa naglarna

Ja men ska lägga mig i sängen igen och börja läsa. Längtar till min nya bok kommer så jag kan börja göra små noteringar i den.

Ha en mysig dag nu
PEACE


This book is killing me


Kommentarer
Postat av: Viljarmagnhild

very intersting site ..congratulation..

2011-09-28 @ 12:24:16
URL: http://viljarmagnhild.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0