Dagen som inte blev vad den skulle

Hahah åå min dag blev helt fel, när jag kom till jobbet imorse fick jag värsta blodtrycksfallet igen, bara satt och skakade och såg prickar, hatar det! Orkar verkligen inte men aa det var bara att åka hem och sova några timma sen kom linus :)
När jag mådde lite bättre efter mat och sömn åkte jag ändå för att ha barngruppen på dansplatsen förklarade att jag var "sjuk" och inte hade så mycket tålamod så de måste lyssna ordentligt och de va så duktiga, lyssnade och kämpade på utan miig :) Blir så stolt hihi i början av terminen stod de och sa "men asså Amandaaaa det här är ju suuuperduuuuper svååårt" nu sätter de stegen som de aldrig gjort annat :)
Hoppade över moderna jazzen, har ingen ork att hoppa och snurra runt direkt haha inte värt om man skulle tuppa av igen...
har precis ätit en god middag och snart blir det en kopp te framför stylisterna innan jag ska sova. Blir en tidig kväll idag. Känner mig fortfarande inte toppen men lite sömn borde fixa det :)
Monika kom också med mina nya zumbakläder, inte så mycket men ärr så nöjd! Ska visa bilder sen :)
myser i min nya zumbahoodie :) så skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0