en lång, skön välbehövd men oledig helg

ÅÅåå jag är så trött efter den här helgen, ska skriva lite detaljer imorgon haha men ja det har varit kul men krävande haha imorgon är det tillbaka till jobbet ( whaaaaat jag hann ju inte vara ledig) :O
Får ångest nu när jag ställer alarm till imorgon, men jaja det är pengar och pengar är nåt jag behöver^^
Imorgon kväll blir det pass med Gumsekillarna, ska köra slut på dem eftersom det inte blev något förra veckan :P
Åååå usch den här helgen gick för fort. men nu ska jag sova, längtar efter min säng och mina kuddar.
Men det är så kallt utan mitt sovsällskap :/
tur det finns tjockiströjor och tofflor och filtar.. (jag vet jag sover alltid i mycket kläder)

Kommentarer
Postat av: Tjäna pengar enkelt!

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

2012-04-10 @ 18:04:09
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0