En stressig men skön tröttis dag

Ååå gud vad jag är trött, kaos på jobbet som vanligt haha stakars kunderna när datasystemen ligger nere :/ Efter jobbet tog jag och mormor sällskap och snacka lite skit, hon släppte av mig i Stinsen där kvällen spenderats med en av mina bästa.. Chris :D, supermys att umgås lite och bara sitta och snacka skit och äta tillsammans, så längesen :)
Blev en bra kväll, vi har alltid så kul tillsammans och spontant.
Imorgon är jag ledig från jobbet så de blir skola istället, grupparbete på morgonen sen hoppas jag umgås med Lunne på kvällen :)
Dax att krypa ner i sängen och hoppas på att den ska bli varm, lång och frös och skakade jättelänge igår fick inte upp nån värme i sängen. Fast jag hade så mkt kläder på mig..knas
Jag och Chris från när Elli fyllde 20 :)

Kommentarer
Postat av: Tjäna pengar enkelt!

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

2012-04-12 @ 00:09:31
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0