Hem klickat!

Var tvungen att köpa lite nya navelpiercingar men nu e jag sjuk och jag har aldrig tid att komma iväg så klickade hem 3st. Hoppas de kommer snart, har ju bara en nu och om den går sönder också då blir de jobbigt.
Insåg nu att alla 3 var med hjärtan... jaja de va bara de 3 jag ville ha haha gillar inte de som hänger för mycket.
Enkla designer och gärna någon färg thats what I like ^^
Finns så många jag aldrig skulle ha typ med kortlekar och texter som youre tattoo SUCKS!
Varför lixom? Nej jag tycker navelpiercingar ska vara söta haha :$
Jajaj nu blir det frukost, jag vet faktiskt inte varför jag är vaken så tidigt idag gick upp vid halv 8 fast jag tagit ledigt.. kunde bara inte sova mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0