Lång Onsdag

åÅÅ har haft en lång dag. Började med jobb klockan 9-16 sen iväg direkt till GIH för dans och rep inför tenta på lördag. AAAHHHH nervös tjej ^^ Lite iaf... var där mellan 17-21 haha typiskt mig.
Men jag älskar att dansa och att träna annars mår jag dåligt. Dans är den bästa terapin. Kan inte tänka mig ett liv utan att röra på mig jag skulle bli så trött av det och ja det skulle inte vara jag.
Imorgon blir det lite sovmorgon (till 8.30) :D sen jobb till 17 och efter det hem till Emelie med köksfolk för taco
(utan bröd och chips) haha det blir spännande, älskar verkligen taco men det kommer bli tomt utan bröd och chips men men det kommer vara värt det i slutändan :)
Tror imorgon kommer bli en bra dag. Nu blir det te och sen hoppa ner i sängen -Gud så skönt :)
Älskar mitt te! Köpte ett nytt grönt te häromdagen med apelsin och svartvinbär super mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0