Mat mat mat

Några av mina måltider de senaste dagarna haha mums! Jag vet allt är inte super kolhydratsfritt men jag vill bara visa att mat behöver inte vara tråkig bara för att man skippar pasta, ris, potatis :)
hemgjord schnitzel med brunsås, sallad, kokta ärtor,majs,paprika och smörstekta kantareller :)
Hookifile med ört och lime täcke, varma tomater och rårivna morötter MUMS!
Misslyckad omelett/äggröra på 2 ägg, tomater, kalkon, svampstuvning, kryddor och ost. Keso toppat med chilipeppar, tomater och några svarta oliver. + stort glas citronvatten, 3st omega 3, 1 multivitamin, 1 B vitamin och 1 magnesium.
Kryddiga älgfärsbiffar med keso med starkkrydda och sallad toppad med solrosfrön
Frukost bestående av 2 stekta ägg med hot pepper, ett glas lättdryck apelsin-hallon, citron te , naturellyoghurt med blåbär, gojibär och linfrön, Några skivor kalkon och sugarsnaps :)
Indiska kycklighjärpar med stark kikärts- gojs och tzatsiki
HAHA det syns på bilderna vilka dagar jag har varit hemma sent och tagit kort med lampan på, sjukt gula bilder när man har de bredvid de andra.. Jajaj de är inte bilden utan motivet som var det viktiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0