Me, My music and I

Håller på att lägga över massor med ny (gammal) musik till min ipodis! Ååå sån bra vän synd att den nästan är full :O Borde kanske investera i en ny med mycket större minne..
Idag blir det att åka till värmland haha mys, har inte varit där sen förra julen då jag och Lunne bilade och hälsade på Sandra och Emil. Oj oj saker har hänt sen dess. Ska bli lite spännande att återuppleva barndoms minnen från påskarna. Varje påsk när vi var små åkte vi till värmland men de senaste åren har annat varit i vägen.
Ska bli kul att träffa släkten och så igen, äta påskmat och skratta åt samma minnen vi alltid skrattar åt..
Fast nu är vi större, vi är inte längre små, vi går inte påskkärringar eller gör påskbrev, gossip om snyggaste killen i klassen eller skrattande åt fula ord för nu är vi ju vuxna.. typ. Linnea är ju yngst av alla kusseliner och hon fyller 18.. vart tog åren vägen?
Ja apropå det så hitta jag en gammal bild på showgirl Amanda 8 år haha vilken styling! Har alltid varit hemma på scenen och tog varje tillfälle att uppträda, dansa, sjunga, spela gitarr. De senaste året har jag klivit ner ffrån scen för att undervisa men 29 april ska jag upp igen och dansa och jag är faktiskt nervös haha showgirl Amanda hade skrattat åt mig...knas

Kommentarer
Postat av: kusselin <3

haha är aldrig för liten för att gå påskkärring ;)

:D Ska bli UNDERBART att ses<3

2012-04-05 @ 21:07:57
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0