Min underbara 20års dag!

Ååå har varit väldigt dålig uppdatering under helgen, har faktiskt inte ens suttit vid datorn utan bara varit ute och haft en toppen helg med vännerna :)
Började i fredags med att vara ledig och baka tårta hihi :) Skönt födelsedagen blev sen ännu bättre när Lunne slutade jobbet och tog med mig till stan och bjöd på älsklingssushi :) Mums, var så sjukt varmt och fint väder också. Det brukar ju alltid vara grått eller regn eller snö när jag fyller år så folk blev lite osäkra på om det verkligen var 27april.
Sen blev det hem till honom och fixa oss innan alla vänner kom och föra och myste, fick så sjukt mycket fina rosa presenter tack så jättemycket! :) Alla var så söta :D Tema var rosa och alla kom med något rosa på sig, så sött :D
Sen blev det utång med massa dans till 90 tals klassiker ^^LOVE IT!
Tack så jättemycket alla ni som gjorde min 20års dag speciell, ni är bäst!
Fick verkligen vara en prinsessa!
Bildbomb snodd från fanny,elli och 9906
På lördagen blev de sen fika med lite släkt och kines middag med papi :) Bästa födelsedagen hihi!
Tack igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0