Nytt (:

Lite nya zumba kläder haha bara tröjor, jag vet inte jag tycker inte riktigt deras byxor sitter bra på mig så föredrar deras toppar med egna byxor när jag jobbar.
Den här är lite annan blå i verkligheten men gillar den! Dock sitter den inte som en tshirt för den var så sjukt stor så den hänger på kroppen men den får bli lite 80s style haha gillare, skönt material oxå ^^ Vet inte om tröjan var stor eller jag blivit mindre :O :) Finns även i snygg olivgrön :)
Skönt linne i en mesfärg eftersom jag inte ser så bra ut i alla starka färger då jag är så blek så kände jag att nej, jag behöver ett meslinne för de dagar jag kanske inte vill synas mest i världen :) Trycket är silver och skimrar så fint när man rör sig hihi finns även i sjukt snygg hallonröd men guldtryck om jag blir kär i det här blir det kanske en sån också
Mysigaste hoodien köpte den i L så den är lite längre och större, så som jag vill ha de ^^Så sjukt mysig den här kommer användas flitigt! Älskar färgkombinationerna också, troligen mitt zumbaplagg jag är mest nöjd med finns även i skitsnygg orange med gula detaljer som jag såg nån på mastercklassen hade sjukt läcker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0