Oh My

Fick lite sovmorgon imorse gick upp halv nio, åkte till jobbet hade kort dag och slutade vid 4 då jag skyndade mig till sumpan för lite lärarrep med tjejerna där inför den 29e ^^ Körde dock ganska lugnt var så trött idag. Sov dåligt inatt vakna och mådde dåligt, låg och skakade och kallsvettades på golvet och tog mig inte upp. Blä för det men men imorgon är det nya roliga saker som händer. Lunne och jag ska dra tidigt till stan och sen fryshuset för Zumba masterclass med Michael Thomas, ska bli kul jag är ganska taggad även om jag mått dåligt idag. Jag ska svansa och Lunne ska fota :) Blir nog en bra dag.
Dax att sova och få lite energi, hoppas på en bättre natt.
Pöss
Monki och jag som dansar flamenco på dianas event i höstas haha lite stel mandi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0