Okey rösten snälla kom tillbaka..

Int okey alls! Tappat rösten igen, snälla kom tillbaka! Har inte tid att vara sjuk nu jag ska ju jobba, ha zumba ikväll på Gumse och åka till värmland. Varför har jag alltid sån tur? De var väll min lediga dag förra veckan, bara för man är ledig och tar det lugnt och slappnar av en dag så kommer förskylningen -.-
Hahah jag är ju alltid sjuk när det är lov, inte för att jag har lov längre jag har ju blivit vuxen haha
Men idag tog jag ett stort steg. Jag ringde och sa att jag är sjuk. Jag klarar aldrig av att sjukanmäla mig har alltid gått till skolan med feber och mått skit. Får typ dåligt samvete och känner mig lat om jag inte går men idag var det bara nej! Hur trevligt är det att möta kunder nr man inte kan prata?
Imorgon är jag ledig och på torsdag är det långdag, så jag har 2 dagar på mig att bli frisk.
Hatar att vara sjuk, har så mkt annat att göra men jag känner mig lite vuxen som idag tog ansvar för min egen hälsa.
Bra jobbat Amanda!
Nu blir det protein smoothie, te och vänner boxen. Min hals svider som satan så den ska få lite lenande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0