Penslar,halstabletter och näsdukar

åååh det suger att vara förskyld (förlåt för allt klagande) Tog ledigt imorgon xå, känns inte så trevligt att snörvla bland kunderna. kanske inte heller är så bra reklam för nässpray.
Har iaf haft en lugn dag, legat i sängen, vilat lyssnat på härlig musik och målat lite, gick crazy med färgerna haha ni får väll se resultat sen kanske hah :P
Kände för att måla något som gör mig glad och inte allt emo-tjafs jag alltid gör annars haha :P
Så färger, voffisar och glitter, kan det bli mer happifeelings?
jag är galen haha
Snart kommer Robban och hämtar mig, v ska handla lite hemlisar för min älskling fyller ju år snart :)
Väldigt gammal bild på mig hos farmor och farfar haha intresset för att skapa har alltid funnits, resultatet är inte så viktigt det viktiga är känslan och avkopplingen när man får gå lös med färger och pennor.
Lustigt det här var på den tiden jag fortfarande hade pigment- kolla armarna haha önskar jag kunde bli brun igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0