Sista timmarna som tonåring

Känns lite märkligt. Känner igen mig från när jag skulle fylla 10 och hade grov ångest och grät i timmar för jag skulle fylla 2 siffrigt och bli gammal. Kändes som livet var över, nu är döden nästa!
Okey inte riktigt så illa är det nu men jag känner av det. Gillar inte att bli äldre. Nu får det stanna jag hinner ju inte med allt och snart är man pensionär...
Nej en tidsmaskin vore nåt!
Firar in de sista galna timmarna som tonåring med te.. mys imorgon blir nog en grym dag. Hoppas det iaf.
Är inte jättepepp nu men blir nog det när man får den där känslan av att vara speciell, bara för en dag :)
Imorgon ska jag också äta precis vad jag vill :D TAGGA!
i like my candy.. gammal bild från gymasiet tagen av fanny och falke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0