Sömniga Söndag

Blev väldigt trött efter mina 3 morgon pass med barnen. Har vilat lite och nu sitter jag hemma och jobbar. Fixar lite musik, nya koreografier och sånt som ska komma nu på passen. Tycker det är svårt att hitta en bra merengue och salsa :/ Men de löser sig. Ny musik på passen kommer bli så uppiggande hör jag Good feeling igen som jag haft som fösta låt kommer jag typ kräkas haha ^^
Sitter och letar party låtar att dansa till bland artister jag annars inte klarar av haha någon som har några bra tips? I såfall är de väldigt välkomna :)
Ska om en stund åka till Löthallen för zumbi :) Avslutningspass tänkte köra några klassiker med dem :) Blir nog roligt Lunne kommer och fotar mig i action oxå hihi :) Kommer säkert se sjukt retarderad ut på alla bilder.
Ska bli så skönt att dansa och svettas ikväll haha som om jag inte gjorde nog av det igår under min tenta haha somnade gott i natt efter det ^^
Bilden är från masterclass med Michael Thomas förra helgen när alla instruktörer skulle upp på scenen och köra Caipirinha tillsammans Linus är fotograf och jag är den lill personen med allt hår uppåt? Hahah sjukt skön stämning gillar bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0