Söndags Stress Med Extra Förskylning

Wäääääh, har verkligen inte tid att bli sjuk. Rösten är svajig, jag känner mig sådär huttrig och har som sandpapper i halsen. Skulle behöva ligga hemma i sängen ett tag och dricka te men nej imorgon är det upp för jobb igen. Har dock lov från dansklasserna imorgon :) bra det behövs, var riktigt kämpigt idag när jag hade 5 passoch en hals som inte vill svälja.
Hatar verkligen att vara sjuk, det värsta som finns när kroppen och jag har olika planer..
Har iaf haft ett skönt idesnack med Monkii haha skönt att ha ett bollsplank (: <3
Sitteroch kollar om jag ska köpa nya zumbakläder men hittar bara en sak ajg vill ha :O :/ Senfinns inget i min storlek såklart alltid xs och xxl som finns kvar..
Men vi i mitten då?
Nej nu ska jag sova och hoppas att jag mår bättre imorgon, vill ju inte vara sjuk nu tll påsk och allt de vore ikke ikke bra! Ska ju till värmland och fira lunne och grejer :(
BLÄ på förskylningar!

Kommentarer
Postat av: kusselin <3

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! inte bli sjuk nu! inte okej alls :(

2012-04-02 @ 09:29:04
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0