Välkommen Hem Mandi

åå skönt det var att vakna i sin egen säng igen :) Har haft en spännande resa till Värmland haha det tog oss 8 timmar att åk dit, 8 timmar!!!!! För er som inte förstår så brukar det ta ca 3,5...
Men efter 3 timmar hade vi inte ens kommit ur Stockholm..jäkla påsktrafik haha vi var så sjukt trötta när vi kom fram till farmor och farfar ^^ iaf så hade vi en lång-fredag.. långfredagen är verkligen lång vi försökte fördriva tiden med att gå promenader, handla lite, kolla en bond film men ja..tiden gick sjukt sakta.
Igår var en mysig dag eller ja på kvällen då släkten kom och man fick kramas med alla man inte träffat på så länge.. jag är nog där för sällan, mina släktingar hinner ju glömma bort hur jag ser ut hela tiden hah
Resan hem gick fort, jag sov typ hela tiden var hemma runt 21-22 tror jag och då blev det date med kudden haha
Jag gillar Värmland, det är så vackert där. Men ja, jag blir så rastlös det känns som att komma ut på landet. Inte för att jag gör så mkt mer här hemma men här har man sina saker och så.
Det är typ läskigt tyst hos farmor och farfar.
Känns bra att ha åkt upp och visa att man lever.
Super kul att träffa lilla Lucas också - vilken charmör :) Sandra jag är så glad för er skull, ni är en sån fin familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0