Back in the game

Så mycket som hänt, så dålig uppdatering, så mycket nytt. Ska försöka vara bättre på att använda datorn nu, har massa bilder att lägga upp också från roadtripen och allt, har inte startat min älskade macis på flera veckor :/
Kom hem för ett tag sen från ett mysigt axel/rygg pass på gumses. Försöker komma igång lite mer med styrketräning nu och fixa den här kroppen även om beach 12 redan är över och det är höst ute :/ 
 
Uach vill inte ha vinter igen, höst kan jag leva med då får man ha alla snygga kläder igen. Boots, halsdukar, skinnjacka, handskar, ja... men vintern blä då måste man ju bara klä sig för att vara varm. Men men kommer det snö är det okey men jag orkar inte med slask och hala spår och sena tåg.
 
Ska krypa ner i sängen och kolla ett uppmuntrande avsnitt Glee nu iaf. Nu vet i att jag lever.
PEACE
smått ocharmig bild från bloms land... that face..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0