Back in the Game

Tog en liten datapaus under jul, kände att jag behövde det. Men nu är jag tillbaka! Tog en sväng till Värmlandskogarna och hälsade på släkten, vi är ju de enda som bor i Stockholm så de va kul att hinna träffa några av mina favoriter :D En skön liten paus, men ändå lagom lång.
 
Hostan sitter i, har inte tränat på 2,5 vecka och käner hur ångesten kommer. Vill verkligen men vet at det bara blir värre om jag drar ut och kör. Så får väll bli nästa år då ;)
 
Då var de den sista frukosten för 2012, grönt te med smak av tranbär och gojibär. Ska väll ta mig lite mat senare när hungern kommer. Så blir det att andla mat till ikväll och en tripp till systemet innan det stänger.
 
Har verkligen inte kännt mig taggad på nyår alls, tillskillnad från andra år. Men det blir nog en bra kväll, grävt fram gamla kläder (tänkte sattsa på att återanvända istället för att köpa nytt hela tiden) imonerad faktiskt att jag kom i min 5 år gamla klänning hhaha.
 
Inledde nyårsfirandet igår med en standard lunch med mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0