En helg av kärlek

Hade en toppen helg verkligen, har inte brytt mig om datorn alls utan bara hängt med mina nära och kära. Tog helg redan i torsdags. Först möte och tittande på ny lokal, så roligt att dansskolan växer! Och fort går det :D
 
Efter mötet tog jag och Monika en promenad till Dansplatsen, körde ett super-zumba-pass med massa gamla godingar. Sen åkte vi hem till henne för myskväll. Hembakad pizza, vin med funlight, soffhäng och Purple Rain. (Som är värd att se bara för den underbara musiken och kläderna! ) 
 
Sov över hos henne och vi hade en mysig fredagsmorgon med frulle och fix, sen tog vi en promenad till Älvsjö i det fina vädret, tittade i vintage butiker och åt en god sushi lunch. Sen åkte jag hem, lagade middag och myste.
 
i Lördags var det först dansuppvisning med Lill-kusin. Roligt att få sitta i publiken ibland faktiskt. På vägen hem blev det riktigt snöoväder så hamnade såklart i köer. Blev lite sen till pulka häng med mina finaste. Men men, det blev ju bra ändå. Började med pulkaåkning i snön (det spelar verkligen ingen roll hur gammal man är, blir ändå ett litet barn när snön kommer) Sen gick vi till mig så bjöd jag på varmchoklad och så fikade vi och hade Sunes Jul maraton :) Några stannade kvar och spelade TP till 2 på natten då jag och Robban vann :D haha
 
Igår blev det fika med Elli och sen hade jag Zumba på kvällen. Äntligen har jag tid att träffa mina närmaste. Saknat er massor! Bättre helg är svår att få <3
 
Bildbomb från helgen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0