Min gårdag

Hade en bra dag om man räknar bort några jobbiga incidenter (som att trilla på näsan på en isfläck) Hade sovmorgon så låg kvar i sängen och kolla julkalendern och myste tills magen sa kurr. Då blev det frukost framför Pretty Little Liars. Fixade mig så kom Lunne och hämta mig. Åkte till Stinsen och titta på kläder till honom och så bjöd han på sushi- Åh jag har världens bästa pojkvän :D
 
Sen åkte vi runt lite för han skulle fota lite och avslutade på gymmet med lite trissar och bissar. Sen blev det hem och duscha, äta och sen bakade jag och mormor lussebullar på kvällen. Eller jag vet inte vad jag bakade haha jag skratta s jag grät när jag tog ut plåten och såg mina sjöhäst liknande bullar.. jaja hon har ju tränat i 40 år på det där :P
 
Idag har det varit skönt. Bara hängt hemma, dansat i morgonrocken, ätit lunch och myst. Snart kommer syster så ska vi fixa oss och åka in till Globen för att se en julgala med morbror, kusin och mormor. Blir nog en skön kväll!
Glad Fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0