Oj vilken helg det blev

Fredagen blev konsert i Globen och middag med fina människor. Gårdagen bjöd på en del överraskningar. Dogge vann biljetter via Rock Klassiker till Scorpions avskeds konsert. Så vi drog till Sandviken. Blev en dag med många timmar i bilen och 8 timmar ståendes vilket resulterade i en ond rygg och svank. Men vad gjorde det? Allt var jättebra och jag är super nöjd. Längesen jag var på konsert. Tror det är exakt ett år sen idag som jag och Lunne var på Deep Purple.
 
Iaf, grymt bra show, toppen publik och en glad tjej. Kom hem och somnade vid 4 i natt. Upp vid 9 för att fixa mig och dra till Gumse gym för terminens sista zumba. Vi körde kort och intensivt haha.
 
Iaf sen blev det hem, duscha och fixa mig igen. Tog en burgare med Lunne -Precis vad jag behövde efter att bara fått i mig 2 ägg på hela gårdagens dygn :O Iaf sen drog vi till honom och hade en mysig kväll. Jag somnade en stund haha var galet trött. Sen har det mest blivit sänghäng för min del. Sitter och försöker ladda upp det lilla jag filmade på youtube nu. 
 
Grymt bra helg. Grymt trött tjej. 
Sov gott!
 
Jag och Lunne på min 20 års dag. Åh vad jag älskar dig!
 

Kommentarer
Postat av: elli

så sjukt fin bild på er <3

2012-12-17 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0