Vad hände med min kära Pralin?

Många av mina favoriter i affärerna har försvunnit. Precis som många andras säkert har. Glassar, Herbal Essence schampo, dipp smaker, nagellacks färger, läppstift, godisar, parfymer te sorter.. ja allt möjligt. Men idag slog det mig hur mycket jag saknar pralin.
 
Pralin var en glass man köpte hos glassbilen. Hallonglass med mörk choklad överdrag och lite strössel på toppen. Mums! En av mina absoluta favoriter som barn. 
 
Varför måste de göra så? Varför måste alltid favoriterna försvinna? När jag gick i 6an startade jag och min kompis ett projekt att ta tillbaka Solero Exotic, vilket faktiskt lyckades. Men nu är den också borta..igen..
Mu blir så trött på det här. 
 
Vad hände med mitt schampo? Fattar inte hur det bara en dag kunde vara borta. De skulle byta de retro förpackningarna men istället försvann de helt från de svenska hyllorna :/
Lånad bild från google
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0