White tea

Älskar verkligen vitt te! Tyvärr finns det inte så många olika smaker i Sverige :/ Köpte ju på mig massor i Polen med olika mumsiga smaker. Men igår när jag och Elli fikat tog vi en promenad till centrum för att handla lite. Först la jag bara märke till de söta förpackningarna men så såg jag att det var te, och vitt te! Fanns lite olika smaker som pepperkaka, och mint men jag valde Almond Bitcotti och jisses! Det här är nog mitt favoritte just nu.
 
Jag blev helt kär innan jag ens druckigt det. Hela huset började dofta gott när jag värmde det. Men det är ganska sött, perfekt när man är sugen på nåt du inte borde äta. Tror att det här är ett te som även de som inte dricker te skulle gilla. Måste prova det på Linus sen :P
 
Så har ni inte provat detta, spring och handla flera förpackningar innan julen är slut. Det kommer jag göra, jag är helt beroende!
 

Kommentarer
Postat av: elli

ååh det var så gott alltså? :D måste också köpa dåjuuu!

2012-12-17 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0