Bra helgis

Har inte uppdaterat bloggen under helgen, har passat på att försöka sluta vara snuvig och hängt me Lunne så mycket som möjligt :) I fredags var bi hos mig, lagade hemgjord pizza med extra allt framför the voice MUMSI!
Blev skönt soffhäng och dokumentär tittande med popcorn och läsk toppen fredag!
Igår låg jag i sängen typ hela dagen, kände mig lite hängig och Linus pluggade, sen på kvällen tog vi på oss snygga kläder och drog till stan och unnade oss att äta ute :) Supermysigt, var jätte längesen!
Var så skönt också att ta på sig något annat än träningskläder och pyjamas :)
haha åå har alltid så kul med dig Lunne, min bästa vän <3
Strax innan 12 slaget på nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0