I Love My Tea

Det har varit en tuff söndag med upp och ned gångar.. Började jobba halv nio imorse och efter 3 uttröttande pass gick jag hem och sov en stund och åt lunch tills det blev zumba i Löthallen på kvällen.
Är riktigt trött idag, känner mig fortfarande lite snuvig och seg. Men jag kämpar på. Imorgon blir det 3 pass på dansplatsen, börjar med dansmix sen har jag zumba och avslutar med modern jazz :) Kommer nog bli bra hoppas jag känner mig piggare imorgon.
Mitt te är min dags räddning! Jag älskar te, dricker det gärna flera gånger om dagen blir iaf minst 2 (frukost och kvällsfika) Att börja dagen utan te är svårt! Citron te har alltid varit min standard till frukost men har börjat vara lite "vågad" och variera mig.
Älskar grönt te! Många tycker det är beskt och jo de är det men jag gillar beska saker, vill dock alltid ha grönt te med citron... Annars smakar det knäckebröd. Inte för att det är något fel med det :P
Imorgon innan jobbet tänkte jag ta en tur till centrum och köpa lite nytt te, det börjar ta slut i burkarna hemma.
En favorit som jag köpte och tog med till tyskland vad lust och färgring familjen Jablonka älskade det, så blir nog en sån påse som får slinka med hem imorn.
Tips till sötsugna:
Ta en kopp vaniljte så lugnar det garanterat suget :) And its yummi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0