Jag är glad

Hahah hade nyss ett grymt roligt pass med muskelbergen på Gumse, har skrattat, svettats och skakat rumpa. Nu är jag tröttis, har ätit en wrap, duschat och bytt om till pyjamas nu blir det te framför Glee innan jag ska sussa.
Imorgon blir det spännande, ska köra mitt första pass utan speglar haha vilket betyder att jag måste göra allt åt vänster och tvärt om.. så förvirrande. Men det blir nog bra, alla utmaningar gör mig bättre :)
Annars idag blev det lunch date i kista me lunne och fia innan jag låste mig själv ute.
Fanny: förlåt för min facebook status :$ du vet att jag inte brukar skriva sånna haha ^^
Hoppas ni haft en bra tisdag, imorgon blir en tuff dag.
PEACE
I love my work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0