Knasig

Har varit lite dålig update under helgen :P I fredags åkte jag och Fanny för fika och mys i Rudbeck haha passade på att lämna tillbaka mina böcker (bättre sent än aldrig) Sen på kvällen fick jag åka och akutvicka för Monika på Dansplatsen, blev två pass och sen åkte jag hem till Robban på kvällen vi käka massa godis och hade Pippi Långstrump maraton, massa mys! Sen sov jag hos Lunne på kvällen. Igår blev en lugn dag, sov ut sen åkte vi till stan för att fota lite men va inte där så länge. Spenderade kvällen med film och popcorn och bara tog det lugnt.
Idag är det crazy Söndag.
Började halv nio imorse och kom nyss hem, har kört 3 pass med barnen. Är så galet trött nu så äter lunch framför Gladiatorerna och sen ska jag sova en stund.
Ikväll blir det Zumba i Sundbyberg.
Random bild på mig, Sofie och Evelina under Zumbautbildningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0