Leave Bella Alone..

Hahahhah, just nu råder det verkligen hysteri med kostråd, mattips, träningsbloggar. Vart man än går är det reklamer för viktminskningsprodukter oh träningskläder.
Satt igår och småkollade på Blondinbellas blogg, hittade jättevackra bilder på henne när hon står i bikini men med för många negativa kommentarer om hennes kropp.
Hon är en jättevacker tjej och jag tycker de är tufft att hon vågar stå för sina kurvor! Hon visar ju bara upp en tjejkropp, så som tjejkroppar faktiskt ser ut.
Jag tycker det är vackert med kurvor och kvinnliga former och hellre lite mull än bara ben :)
Synd att folk ska kalla henne tjock osv när hon faktiskt bara har en helt vanlig kropp som de flesta andra tjejer.
Hur ska man egentligen se ut? Det var inte längesen tidningarna gjorde stora rubriker om att hon var för smal, nu pratas det hett om hennes nya kropp...
Go blondinbella, äntligen en bloggare som inte är skinn och ben!
Ja jag äter gärna mina chips om jag vill ha det! För att hitta blondinbellas inlägg klicka här..
Nej sund är det nya smala! Att se frisk, tränad och sund ut är den kroppen jag vill ha,
byt ut ben mot muskler och behåll era kurvor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0