månday

Ikväll blire 3 pass på Dansplatsen, kom gärna förbi :) Har suttit hela förmiddagen och haft Glee maraton med mig själv haha :P Veckan är full smackad redan
Måndag: planering och koreografering, Barndans, zumba, modern jazz
Tisdag: Zumba på Gumse, planering möta Lunne och Fia
Onsdag: Vikariera för Monika med zUmba + GIH Dans 2,5h
Torsdag: Vikariera för Monika, koreografering
Fredag: Ledig
Lördag: Fira Ellibelle
Söndag: Zumba i Löthallen ingen småbarnsgympa :d
Kommer nog bli en bra men kämpig vecka sen är det loooov :) Eller jag kommer fortfarande ha en del kurser men de mesta har uppehåll :)
Gammal bild på mig haha

Kommentarer
Postat av: elli

hihi firis mig :D

2012-02-20 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0