Mys

Sitter med den vanliga rutinen, mys framför matprogram haha ÄÄÄLSKAAR verkligen matprogram :$ yes im a nerd..
Imorgon blir det en dag full av jobb, känns både bra och jobbigt, hoppas verkligen tåg trafiken är bättre imorn så man inte fastnar någonstans igen, ska bli kul att träffa Monika så konstigt de känns när vi inte ser varandra varje dag längre :P Men imorgon får vi dela gossip som hänt i dansvärlden de senaste veckorna :P
Hoppas ryggen blir bättre snart Monkii!
Har inget med saken att göra men måste köpa några nya navelpiercingar snart då jag tappade en kula för flera månader sen haha tappar jag en till nu är det kört :O
Jag gillar måndagar så ska nog snart hoppa ner i sängen så jag kan vakna till en ny mysig dag!
haha lite små-muppig bild på mig och Monika som Linus tog på masterclass med Sezi för några helger sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0