Skön Måndag

Tog en ordentlig sovmorgon imorse sen blev det att äta lunch med Lunne innan han skulle tillbaka till jobbet, efter det tog jag, mormor och Molly en tur till Arninge besökte oxå zumbashopen där och kom hem med ett par sjukt sköna byxor och en topp, jättenöjd! Sitter och äter middag just nu, lagade pasta med sesam och chili kyckling, mums! Snart är det dax att åka till Dansplatsen och ha zumba. Titta gärna förbi om ni har lust att skaka rumpa och förbränna lite ;)
Förra veckan var helt galen ju med zumba varje dag, nu blir det zumba varje dag sön-ons sen kanske ledig på torsdag :) Kommer behövas! Efter zumban ikväll blir det iaf att åka till Lunne :) Mys
Såå snyggt, är verkligen grymt nöjd. Ganska olikt resten av mina zumbakläder men påminner mer om danskläder för jazz så jag känner mig hemma i det :)
Bilder lånade från zumbashopen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0