Söndags häng med mig själv

Har haft en superhelg, en av de bästa på länge. I fredags slutade Lunne tidigt på jobbet så fick en hel dag med honom :) Supermysigt för de va längesen vi umgicks sen blev det akutvick i simhallen, körde zumba med ett mysigt gäng sen tillbaka till Linus för middag och mys :) Bästaste!
Igår blev det att fira finaste Ellibell som fyllde 20, haha vi börjar bli gamla nu :O Hade en bra kväll med god mat och mysiga människor. Sen kom mina fina Lunne och hämtade mig - du är bäst du min bästa vän! :*
Idag är det soffmys som gäller, super fint väder ute men jag ska bara ta det lugnt och försöka vara ledig en stund, blev ju zumba varje dag i en vecka :O Ikväll blir det Zumba i Löthallen kommer nog bli kul.
<3 dig Lunne, min bästa vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0