Tisday

Har haft en bra förmiddag, åt en stor och mysig frukost imorse framför Top Model haha love it! Sen lagade jag en super middag så allt är klart till ikväll :) Älskar att laga och äta god mat!
Annars har jag bråkat med tele 2 då jag inte får det att fungera med att skicka sms fattar inte alls vad som är fel -.- har försökt få tag i dem men de går inte och försökt f dem att skicka inställningar med de gick inte att installera :S
ååååå sånt här ska bara fungera, ville ju fota och skicka till Lunne så han skulle bli lockad att äta middag med mig innan jag ska jobba haha
Hahah lite lagon ful bild på mig, Dogge och adam under hamburger- kaoset i somras xD
Älskar att laga mat, det är så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0