Trött chej

AAaaah så skönt att vara hemma igen, va i skolan tidigare. 2,5 timme vals stod på schemat idag haha har skrattat och svettats en massa. Har myst med god middag och nu blir det att krypa ner och dricka te, äta gelehjärtan och kolla på masterchef. LOVE IT! imorgon ska jag sova ut vila och fixa. Kanske blir en sväng förbi simhallen oxå.
Gud vad jag älskar att träna och röra på mig, blir så stel och deppig om man bara sitter inne.
Älskar känslan efter att ha plågats på ett svettigt pass tills musklerna skakar :)
LÄngtar till sommaren och bli lite brun, jag är ju alltid väldigt väldigt VÄLDIGT blek av mig, har den där tunna skandinaviska huden som lixom bara vill vara vit eller efter lite ansträngning i solen får en konstig gul nyans. Typ som när man ätit för många morötter..
Där här sommaren ska bli min sommar!
Nilla och jag i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0